Sessie 2: Charlotte Matthijs

 Verlsag sessie 2




Charlotte Matthys is de CEO en founder of Nona Drinks. Nona Drinks in een non-alcoholische gin die gemaakt is met echte gin kruiden. Charlotte Matthys was van jongs af aan al geïnteresseerd in voeding technologieën en studeerde in 2017 af in de universiteit Gent.



De presentatie ging over hoe je een premium bedrijf kan opstarten zonder een budget. Charlotte Matthys maakte hier vooral gebruik uit eigen ervaring met Nona Drinks.

Er zijn twee belangrijke normen om eraan te beginnen. Als eerst hebben we de storytelling. Maak de mensen geïnteresseerd in je product en in jouw. Wees eerlijk over het verhaal.

De tweede is de authenticiteit. Je moet mensen in je product laten geloven, zodat er mond op mond reclame kan ontstaan. Geloof er zelf in !


In marketing fundamentals hebben we al deze onderwerpen besproken. We leerden dat story enorm belangrijk is om je consumenten aan te trekken. Mensen kopen graag een product waar er een 'verhaal' achter zit, denk maar aan de reclames van kinderchocolade ( zie de link )

https://www.youtube.com/watch?v=18kkyn8XcjE&ab_channel=Reclameregister-TVreclames

https://www.nonadrinks.com/pages/story

Reacties

Populaire posts van deze blog

Sessie 1: Liesl Dejongh